İş

İş Bankası Ticari Firmalara Görüntülü Görüşme Yoluyla Müşteri Olma Hizmeti Sunmaya Başladı

Türkiye İş Bankası, bireysel ve gerçek kişi tacirlerin yanı sıra ticari şirketlerin de görüşüyle ​​müşteri olma kolaylığını sunmaya başladı.

İş Bankası’ndan yapılan açıklamaya göre Banka, güçlü dijital bankacılık altyapısıyla 15 milyona yakın dijital müşterisinin finansal ihtiyaçlarını ortaya çıktığı anda karşılamak amacıyla görüntülü görüşme yoluyla müşteri hizmetlerini genişletiyor.

Bu yılın ilk yarısında uzaktan müşteri olmak için yapılan başvuruları ve bu yolla edinilen müşteri sayısını 2022 yılının ilk yarısına göre iki katına çıkaran banka, İşCep’ten görüntülü görüşme yoluyla banka müşterisi olma hizmetini sunmaya başladı. bireysel ve gerçek kişi tüccarlar ve daha sonra ticari şirketler için.

İşCep’te yer alan “Müşteri Olmak İstiyorum” özelliği ile tek ortaklı Limited Şirketler, bankaya herhangi bir belge veya ıslak imzalı belge ibraz etmeden müşteri olabilecek. Ayrıca 1 yıl boyunca İşCep ve İnternet Şubesi üzerinden para transferi ve EFT işlemlerini ücretsiz yapabilecek ve pay komitesi avantajından yararlanabilecekler.

İşCep, teknolojinin sağladığı avantajlarla müşterilerini buluşturmaya ve ticari hayatı kolaylaştırmaya devam ediyor. Güçlü süreç menüsü ile firmalar birçok ticari işlemini cep telefonlarından gerçekleştirebilmektedir. Ticari müşteriler İşCep üzerinden ticari kredi kartı ve POS başvurusu yapabilir, FAST ve IBAN kullanmadan 7/24 para transferi yapabilirler. Birden fazla para transferini ve maaş belgesini kolaylıkla onaylayabilir.

Borç Cari Kredi kullanan müşterilerimiz, mevcut limitleri dahilinde günlük ek kullandırım işlemlerini şubelere gitmeden dijital kanallardan gerçekleştirebilmektedirler.

Açık bankacılık ile birden fazla bankayla çalışan şirketler, nakit akışlarını tek yerden yönetebiliyor, uygulamalar arasında geçiş yapmaya gerek kalmadan İşCep üzerinden farklı banka hesaplarını görüntüleyebiliyor, diledikleri hesaptan ödeme yapabiliyor, kapsama dahil olan diğer banka hesaplarından para getirebiliyor. Açık Bankacılık sistemini kullanın ve ödemeler için kullanın.

Ayrıca İş Bankası’nın sektörde öncü bir uygulama olarak hayata geçirdiği Dijital Teminat Mektubu ile teminat mektupları, İşCep’te uçtan uca, kanala özel fiyatlarla, dakikalar içerisinde düzenlenebilmekte ve muhatabına anında teslim edilebilmektedir. dijital ortam.

“Dijital kanallarımızda uçtan uca kusursuz bir deneyim sunuyoruz”

Açıklamada görüşlerine yer verilen İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Sezgin Lüle, dijital dünyada hızlı aksiyon almanın ve yenilikçi çözümlerle müşterilerin hayatını kolaylaştıran hizmetler sunmanın öncelikleri olduğunu belirtti.

Müşterilerine dijital kanallardan sundukları ürün ve hizmetlerde uçtan uca sorunsuz bir deneyim yaşatmak için sürekli iyileştirmeler yaptıklarını belirten Lüle, şöyle konuştu:

“Aktif müşterilerimizin yüzde 82’si dijital bankacılık kullanıyor. Mobil bankacılık uygulamamız İşCep, 650’den fazla fonksiyonuyla her kullanıcımıza özel tasarlanmış finansal çözüm ve hizmetler sunarken, bugün her 4 işlemden 3’ü İşCep üzerinden gerçekleştiriliyor. Geçtiğimiz yılın ikinci çeyreğinde “Yılın aynı dönemine göre İşCep müşteri sayısında yüzde 23, dijital müşteri sayısında ise yüzde 32 artış yaşandı.”

Lüle, artık her 2 müşteriden birinin dijital kanallardan para kazandığını belirterek, “İşCep’in görüntülü görüşme özelliği ve Bankamızın geniş hizmet yelpazesiyle artık tek ortaklı limited şirketler de İş Bankası müşterisi olmanın kolaylığından yararlanabilecek. basit ve kesintisiz bir bankacılık deneyimi yaşayacaksınız. Hizmet bankacılığı için tüm hazırlıklarımızı yaptık.” Bu anlamda müşteri kazanımımızı dijitalden 3.parti platformlara taşıyacak teknolojiler geliştiriyoruz.” sözlerini kullandı.

kaman-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu